Thursday, February 24, 2011

dah sampai seru

bukan aku yang sampai seru...mmg dh sampai tapi lambat lagik. ni nak citer pasal budak berbulu kat umah aku neh....sape lagi kalo bukan si aboo...wahhh...skang dh pandai menggatal ye...aritu bukan main lg sakit smpai masuk icu, dah sehat ko sebok ngan mengorat ye..

masalah kat sini bukannya org lain die ngorat (selambe je ko kan bahasakan kucing tu org).. mak die, kakak die, mak sedara die jugak. garang ya hamatttssss. abeh seme kucing vetina die nak kongker...mmg rakus la ko ni aboo....terjerit2 mak aku tgk die dok bertenggek kat kucing betina. mana la tak mama menjerit dah ko ehemm...ehemmm ngan mak ko senirik aboo oiii...sekali kene tampo ngan maknya terkebil2 ko kat situ. pas sekor-sekor betina ko gomol kan...napsu kuat gak ko neh ye aboo...bersepah sekali benih ko tanam... mmg dasar jantan.


 kelaut sungguh kualiti gambo dr camera neh



masa ni tgh merayu2 mintak nak kuor.. nak lempiaskan napsu


penat setelah bergomol...elok la tu tido sedap atas katil aku




ditangkap basah...ehehehe

ari miggu aritu aku mandikan die...geram aku busok betol bau die..mane taknya berguling2 atas jalan, dok kejor awek sana sini. ingtkan dah mandi insaf la tp rupanya makin ligat la plak..agaknya bila dah wangi tahap kompiden nak ngorat tu tinggi agaknya...menggelar selepas mandi tak membataskan budak busok ni untuk teruskan aktiviti mengorat. mangsa terbaru adelah kucing jiran aku...adoiii


skang neh aktiviti mengorat dah kurang...dah abih musim menggatal...sbb kucing-kucing lain dah wat aktiviti tido seperti biasa, kalo tak mengelinjang je mengorat siap bergaduh-gaduh lg berebutkan sekor vetina. mcm biasa aboo pon dh kembali tido dlm umah kat tempat peberet die atas gobok..tu nmpak tangan je tu letih sgt, makan pon dah kenyang....ape lg membuto la jawabnya..


*** pehni bersepah la ye anak2 ko kat taman perumahan tu ye aboo

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!