Friday, February 18, 2011

flemington hotel, taiping, perak

berbalik pada cerita yang hampir2 basik, disebabkan kekangan keje yang melampau (yeke, ke ko bizi berforum...ngehhh), skang ni ade la sikit mase untuk aku update my belog. kesian ko blog, dah berabuk tak terjaga. 

ok la, aku mulakan balik berblog ngan cerita pasal my meeting kat tepeng. tp bukan nak ckp pasal meting pon, nak citer pasal hotel tempat kitaorg stayed aritu. disebabkan meting tu dibuat kat flemington hotel, so kita citer pasal flemington hotel lah, takkan nak citer pasal casuarina kot (tak sempat nak pg sana, takdok geng T_T). kalo kat taiping ni ade byk ye gak penginapan kalo kat area taman tasik ni, antaranya sri malaysia, kamal lodge and flemington. kalo yg lain2 tu maap ye...saya tak perasan pulak. 


ok kat atas tu gambo hotelnya...santek kannn..kannnnn. so kat sini ade gambo dr web die senirik korang bleh cek kat sini. so mostly gambo2 yg aku snap tu amik gambo bilik saje. yg lain2 tak sempat la yang oi... yg lain tu amik kat web sajork, yelah takkan nak bawak camera kehulu kehilir kan... henpon i takde camera....sian T_T. still pakai henpon zaman purba dulu2. itu pon oklah asalkan bleh helo2, ngan sms.

ok 1st aku letak gambo yg amik kat bilik dululah. tak sure la amik room jenis ape, superior, premier or junior suite. bilik die ya ampunnnn, selesanya, tak besar mana tapi selesa la, muat la untuk kita2 dua orang kan. 


tempat 1st sekali i terjah, bilik ayor

bilik air die pon ok gak la, takde bathtub, tak payah pon, tak sey la weiii berendam2 fefeling mat salleh, lgpon tak sempat. shower die beso, pueh ati la mandi


Katil pon syok...empuk, tido pon sodap, tu bukan my bear okeh, tu yg opismate punye.


peh...tv lcd tu (terjakun jap)

 permandangan kat luor bilik aku

 no kat bilik pon cantek

 akak suke taw jurai2 neh... mana nak cr ek nak letak kat umah

ok itu jek la gambo dr kamera aku. selebihnya aku nnti tepek gambo dr web jek. ok mari kita lihat bilik2 yg ditawarkan oleh flemington hotel neh.

 junior suite


premier suite

 superior suite




yang neh plak executive suite...ade bathtub...beshnyaaaa

makan kat sini pon sodapppp... aku suke la bubur die. dinner sblm malam nak balik plak ade ayam percik...pehhh...tu pon sodap. kat sini pon ade restoran cina dan jugak lounge


 lounge

hu jing ge restaurant

 
raintree cafe, makan sodap

dekorasi die pon bagus, kemas jek, sodap la mata memandang, at least kalo dok sini sape2 nak bercuti tu bagus2 la sgt. tempat selesa, makan sedap, harga pon ok, dikelilingi dengan kawasan yang cantik byk plak aktivit yg boleh dibuat kat sekitar bukit larut neh.


ade kolam renang


ade skybar

untuk korang nak taw pasal harga dan lain2 facilities yang terdapat kat hotel ni bleh la melawat web die yg aku dah tepek kat atas td tu..dua malam kat sini mmg betol2 pueh ati la. sape2 nak ke tepeng bleh la menginap kat flemington hotel neh. 


aku paling suka signbord kat tandas neh. cute kan. tandas laki pon ade tp gambo lelaki la..tak amik kang org ingt aku dok skodeng pulok dah.


*** pehni entry pasal zoo tepeng plak

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!