Tuesday, May 3, 2011

neves...neves...neves..



gambo dr pacit gugel

worrr...akak nevesss....tarikh dah nak dekat...rasa banyaknya benda nak buat...last-last minit ade plak masalah yang timbul...isk abah aku ni...wat cemas jek...seb bek dapat setel dengan cepat...tenkiu abah...

aku harap masa berlalu dengan cepat...bukan lah tak sabar sangat nak naik pelamin..tp biarlah setel ngan cepat..takdelah dah nak pikir apa-apa pasal kenduri...selagi tak setel selagi tu ade jek benda nak beli nak buat macam ade yang tak lengkap lagik padahal itu perasaan neves ajek...

mata aku pon dah naik juling asik intai kelendar jek sebelah meja keje aku nih...bila tgk kelendar jek berdebar2...bila tgk tarikh pon semakin hampir lagiklah rasa nak pitam... rasanya mr.J lagik neves kot...tapi saje je buat2 cool....dok gitu mr.J

2 comments:

  1. alaaa..relax la dik..hehehe... akak doakan semoga semuanya berjalan lancar...

    ReplyDelete

aku menulis korang mengomen...!!!