Monday, June 6, 2011

ape punya orang da..!!



mak marah nih...marah sesangat...dari semalam ye..malam tadi...tp perasaan tak puas ati tu masih ade....dah la aku penat nak cepat ade plak orang yang biul pegi buat hal...nape aku kata die biul..meh sini mak citer skit...

malam tadi...aku nak pg cari sepit rambut...benti kat satu pasaraya yang terus menerus dikatakan maju tu..kat taman tas kuantan...sepit rambut yang ade mana tah aku letak...aku pakai tudung nak kene sepit rambut nnti terkeluar la rambut...nmpak serabai la plak..sesambil tu aku beli minyak alfiat senang nnti time period kalo sakit perot leh sapu minyak...ok dah pilih barang aku pg kaunter...

budak cashier tu tanya aku dah ke...aku jawab la dah...ade kad ahli pasaraya %&^% tak...? aku cakap tade...eh aku ingt die nak kira dan-dan jek die kuor dr kaunter pg ukur tinggi ngan kawan die kat depan pintu pasaraya tu...tak ke biul namanya...die ingt aku ni patung cendana ke dok tercongok tunggu die...kawan die kat sebelah pon terkebil-kebil dah...mak jangan kira la stat la muncung..nak marah aku tgh penat...siap berspek itam lgik bergaya depan pintu...cemana nih...? tade rasa respek langsung kat customer...nak ukur tinggi tu tunggu la aku blah...taw la mak beli brg tak smpai rm5 pon...tayah la nak perangai bodoh macam tu...

mungkin ade sesetengah kata itu isu kecil...takpelah...tp tolonglah ye...hormat skit customer...dorang dtg nak membeli...bukan nak tgk ko bergaya pakai spek ukur tinggi kat depan pintu pasaraya....orang mcm ni pon ade ke....?

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!