Friday, July 15, 2011

buncit yang nikmat

hoi...ade ke buncit itu nikmat....bukan seksaan ke terhadap tubuh badan. mane ade seksaan, buncit itu menandakan kita bahagia dengan makanan yang terdapat disekeliling kita. lelaki yang bahagia juga dikaitkan apabila berperut buncit...bak kata perpatah...amboi makin buncit nampak mesti bini ko masak sedap kan...?????????? (ok..ini bukan perpatah).

macam pompuan khasnya...pantang nampak perot naik tak sampai seinci...gigih hokeh pg berjoging bagai...beli ubat kurus itu ini...diet..yada..yada..yada...ye baiklah pompuan itu adalah termasuk aku...tp skang saya tak kisah ye membuncit...ko senam la cemana pon perot itu tidak akan mengempis selagi tidak sampai masanya....buncit saya adalah buncit nikmat...buncit kurniaan gittew.

seronok noks...mak pagi2 tgk cermin sambil pegang perut yang dah buncit skit. selalunya aku merungut-rungut...tp skang ni...owh bila la nak makin beso perut ni...tak sabar betol...hahahaha...orang lain sebok jeh bulan posa nak kempiskan perot...tp aku taleh T__T sbb ianya akan semakin membesar...harap2 muat lagi lah baju raya...seb bek aku gi tempah kurung pahang selai...kurung moden kene tahan dulu nak pakai T___T. levis pon dah tak muat....senak kalo pakai...


owh bilalah die nak jadi sebesar ini....macam seronot je.

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!