Wednesday, July 6, 2011

seorang pakcik yang selfish, lori yang perasan laju dan nyamuk yang annoying

sebenarnya tajuk tu dah menjengkelkan aku. geram. tapi aku kene sabor....urut-urut dada. sabor....ok kesahnya begini...last week aku nak gi keje...dah lewat dah ni...kelam kabut salam mr.J, mil,fil ok masuk kete stat enjin...

kronologi kejadian :

pakcik yang selfish

1. lepas simpang empat jumpa kete pakcik yang sangat lembab.
2. jengah nape lembab..rupanya tengah isap rokok sambil menikmati panorama sekeliling T___T
3. nak potong takleh pasal kete banyak.
4.pandang belakang kete dan berderet
5. kat traffik lite baru leh potong pakcit tu...lewat 5 minit dah kat situ campur berenti kat traffik light

lori yang perasan laju

1. dasar lori tak sedar diri...dah la panjang penuh muatan ade ari nak potong lori jugak
2. dah la lambat...still tak lepas-lepas nak potong
3. dah la tu...nak masuk lane kiri pon terhengeh-hengeh
4.lori ngan lori pon nak berkira ke..padahal sama-sama jek lambatnya

nyamuk yang annoying

1. paling sakit ati kalo tgh drive nyamuk sebok dok ngeng-ngeng-ngeng kat depan mata aku
2. bukan main seronok berterbangan...nnti ko
3. cubaan pertama gagal...
4. lalu lagi...saborrrr...pokes ke hadapan....siaplah ko
5. lalu lagi dengan riang gembira....try nak tampor...tak lepas...
6. nyamuk tu telah melakukan kesilapan besar...melekat kat cermin...dengan sekali hayunan ke tingkap...nyamuk tersebut tewas...miahahahaha...puas ati aku

total keseluruhan kejadian tersebut telah sebabkan aku lewat ke opis 3 minit. jatuh kreadibiliti aku yang baru nak insaf datang awal...kalo nak cepat ade jek yang akan melambatkan...takpe...aku redhoooo.... T___T

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!