Friday, December 23, 2011

doyan oh doyan


sedap betol aku melantak doyan. balas dendam. aritu punya sebakul beso abang ipar aku beli doyan aku tak beranik nak makan. awal-awal preggy dulu. skang ni dah ada keyakinan skit.

hah sekali dapat makan banyak jugak la. dah la badan aku skang banyak angin. asik nak sendawa ngan terkentut jek...senonoh kan aku ni. tapi taklah kentut ditempat awam. habis jahat pon aku kentutkan laki aku je. lepas tu pulak campur dengan gas durian. risau gak aku. tp ok je.

banyak betol doyan skang ni. kalo mak aku la dah lama dia buat santan doyan makan ngan roti jala...huuhuh....mama nak roti jala...cucu nak makan. nanti balik umah mak aku nak paksalah dia buat roti jala cicah santan doyan....nyum..nyum...

eh mana gambo doyannya. 

Kbyeeeeee.........

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!