Friday, January 27, 2012

WAHAI ANAKKU...SABO LAH...SIKIT JE LAGIK!!!


Hah kan dah terpanjang tajuk aku nih
aritu pegi cek kat klinik seperti biasa
pandai taw anak aku ni wat cemas
dia punya heart beat cecah sampai 174/min
punyalah nurse risau sbb mcm nak terberanak sangat dah
aku tak le risau pasal aku tataw apa-apa
asalkan ade bunyi jantung pada aku kira normallah kan

siap dok panggil nurse senior tolong tengokkan
patut tayah jumpa doktor
tak pepasal kene jumpa
doktor kasi scan
and jantina anak sama macam aku gi scan kat swasta
taleh reveal lagik..kang buatnya tertuko jantina disaat akhir cemana?
eh boleh gitu?

lepas doktor scan 
amik heart beat balik
alhamdulillah 
dah balik ke normal
147/min
saje je ko kan bagik mak ko cemas
kalo tak dah ke sepital naik ambulans dah aku

doktor pon cakap dah ada tanda-tanda nak terberanak awal
aiseh
sikit je lagi wahai anakku
bawak-bawak bertenang
ibu pon tak sabar nak jumpa kamu
tapi biarlah cukop masanya
dok gitu?

aku pon skang ni dah stat stanbai apa patut
baju-baju dah isi dalam beg
barang baby ada sikit lagi nak belik
mane lah taw kan

kalo kata buatnya nak terberanak
capai beg

ok calo to the hospital


mesti rindu nanti time baby tendang2 dalam perut nanti
dalam perut ye..bukan luar perut

1 comment:

  1. oh bestnye.. bila org pregnant rasa nk pregnant lg....huhuhu...selamat melahirkan...semoga ibu dan anak sihat2 belaka...

    ReplyDelete

aku menulis korang mengomen...!!!