Friday, December 31, 2010

aboo yg semakin sihat

 

 



alhamdulillah..aboo skang dah semakin sihat..dah semakin berat, berkat doa kami semua dan berkat kasih sayang kami, aboo pulih dari sakit. dah semakin nakal, dah boleh berlari-lari macam dulu. aku harap dapat hidop dgn lebih lama. hampir2 jek doktor tu nak suntik aboo bg mati. tp nasib baik hari aboo nak keluar klinik tu keadaan die stabil. gambiran diatas menunjukkan (macam taip repot jek) aboo yg tgh melasak dlm bilik. satu lg skang hobi die menebeng je, nak tido pon dekat2 ngan aku atau adik aku..dulu bukan men sombong lg...

hazaabbbb...

aboo suka benau tido gaya ginik..pantang la kalo ade yg membelai..mengangkang la die...tak senonoh. tp aku perasan dh lama aboo ni... telor die kecik la... bukan kucing jantan telor pon ade dua ke..tp telor aboo yg sebelah tu kempis jek.. patut la dulu mama ingt die betina. rupa2nya boboy die tecit jek.. patotla kalo nak ehem2 pon tak lepas...semput.. aku ckp kat abah rupanya abu khunsa...hahahahaha. abah kata senang la tak payah nak pg kasi.. nak mengawan tak bleh nak beranak pon tak bleh....eh ade ke kucing khunsa...ceh..!!


tu plak gambiran mase die tgh sakit. aku pon kaco2 la die. mana la along ko taw ko sakit. patot la garang semacam jek. tp skang aboo dah sihat.. yeay...


No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!