Monday, December 13, 2010

budak berbulu super duper kawaaiiii...

entry kali ni aku nak citer pasal jantan kesayangan aku...sangat saaayaaaangggg....hepp...hepp ni bukan sebarangan jantan ye..jantan ni macho dan bergaya....mari...mari..let me introduce my jejaka kesayangan...aboo..


jangan pikir bukan2...ini la jantan kesayangan aku...my baby..aboo..my bucuk2...aboo ni umur die lebih kurang nak masuk setahun dah...kaler kelabu..dan yg pasti jantan la jantinanya. ini kucing kesayangan family.. mama ngan abah pon sayang... 


aboo ni manja ada masa..lebihnya sombong jek...mengada-ngada gak kekadang. kalo dtg manja die aku pon rimas...sebok jek nak cium2 muka aku... aboo suka tido kat kaki..kalo aku tido berselimut sebok la die menebeng kat kaki ko...tido tengah2..sejuk kot..kalo tido dekat2 aku ada gak rasa panas...ko tido la ganas mcm mana die setia jek kat kaki ko.. kalo nak berak ke...bising la mulut die mengiau..aku pon bawak pg bawah bukak pintu biar die kuor..

 ni gambo blur skeett..aku nak amik gambo die...sebok jek die nak men tali kat camera tu


bolat jek mata merenung apa tah..aboo...yess die ni jenis belagak..tak reti nak berkawan ngan kucing lain..selfish..kalo makan tak mo reramai...nak die sorang2 jek.tp kalo ko tgh makan die tak dulik..siap bleh panjat lg atas ko..makan la apa pon sebok jek die nak merasa sekalik..biskut meri, roti, apa aje..bg la..die bedal jek



ni kat dapor tgh tunggu nak bg makan..sebok jek mengekor aku kehulu kehilir..selagi tak bg makan selagi tu mulut die bsing mengiau tak puas ati...



aboo ni mmg kesayangan ramai la...kalo die takde jek riuh satu umah cari die..kalo bunyi kucing gadoh pon kecoh mak aku suh tgk takot aboo yg gadoh..die ni penakut sket. garang time makan jek..kalo makan abih seme nak dicakonya. 

nnti aku cite pasal kitten aku plak ek...ade jek tengah terkedek2..dah beso skit..dah pandai dah kalo panggil2 nama..very the cumill..tp kaler sepesen jek dengan aboo..dah dr bapak yg samo..nak wat camno

hehehe..

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!