Friday, December 17, 2010

diari aboo

aku tataw dah nak buh tajuk ape...aboo semakin sihat..alhamdulillah...tp agak lemah lg..asik tido...makan....tido..makan... ok la kiranya die nak makan...kitaorg tak kurung dlm sangkar dah..just lepas bebas...sian plak aku tgk merayu2 nak kuor...tp die tak dibenarkan melepak kat luar mcm biasa...jd aktiviti melepak  amik angin diluar dilarang sama sekali...kalo die kuor pon untuk berak atau kencing...tp kene lap2 kaki tangan badan die...takot kuman... suara pon masih serak2 seksi...

nampak jek lemah..tp pantang nmpak org makan mula la nak mintak sikit..maap ye aboo..tak bleh...ko kene makan ayam rebus jek...lain2 tak bleh..dulu bleh gak ulur2 roti ke, beskot ke, ayam goreng,,,tp wat masa ni tak bleh lg...gambar aboo yg tengah sakit pon aku tak amik...tak sampai ati. tp bau aboo busuk la...tak bleh nak mandikan...lap2 ngan air jek..nmpak la comot...sian...tp aku rasa bersyukur..aboo dah tunjukkan skit peningkatan..semoga aboo akan terus sembuh...aminnnn

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!