Monday, December 27, 2010

malaysia boleh

tahniah ye kepada wira-wira Malaysia yg menjaringkan tiga bijik gol semalam...akak tengok ye..walopon mata dah stim2 jek sbb ngantuk ditambah plak ngan penin2 lalat sbb baru balik kenduri kat felda sungai lui aku gagahkan jugak mata nak tgk bola nih.

fisrt half tu agak boring la tak gol2...aku pon tgk sambil2 membelai bebulu lembut aboo..org nak tgk bole die sebok jek nak bermanja minta dibelai...abah aku panggil die wat derk jek..die nak kat along die jek...

tp ape yek kecoh2 masa 1st half tu...penjaga gol indonesia kene pancaran laser...sape ke yg dok main laser tu...buang masa betol la ko nih..kan tak pasal2 nak kene bincang tengah2 padang tu...dengan ade yg dok main mercunnya...

2nd half tu aku gagahkan jugak nak tgk...tak dapat bg sokongan kat stadium kita bg sokongan depan tv ye dok..abah siap makan nasik lemak kat depan tv lg..mama mula bebel..takot semut la ape la..tp 2nd half tu tak sia2 aku korbankan masa nak tgk bola..hah ko gol pon tiga bijik lagik...syabas mere bete...ilang ngantuk masa gol pertama tu..well ni baru kat stadium bukit jalil...harap2 pasni pasukan kita akan main lg sungguh2 kat indoensia nnti...jangan hampakan akak jelly dan jugak rakyat malaysia...persetankan segala provokasi yg ado..buktikan Malaysia boleh walau dimana kita berasa....Malaysia bolehhhh..!!!


***by the way penjaga gol Malaysia tu ensem la...otograp plissss....!!!!

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!