Saturday, January 29, 2011

gigihnya meeting smpai malam

ye meeting yg dibuat agak jauh..tepeng... baru jek aritu jejak kaki kat tepeng skang neh jejak lg. aku tak buat projek ni just temankan my office member a.k.a anak bos a.k.a bakal bos...byk tu a.k.a. tp aku tak kesah le weii leh la jenjalan. 

so terkulat2 la aku kat bilik meeting sbb aku tak taw sgt skop kejanya. mmg keja yg sama aku buat tp berlainan daerah. jd kepala aku pon penuh ngan image tanda tanya. takpelah sekurang-kurangnya aku dpt pengalaman sket. tak buat keje tp aku dpt taw skit skop serta cara kerja yg dibuat oleh others consultant so aku bleh la buat rujukan. org kata jauh perjalanan luas permandangan. meetingnya sampai malam pulak tu.. sbb esoknya bleh balik...sbb ada slot yg dah dianjak pd ari nih. so byk jimat masa (jimat mende weiii..smpai ke malam metingnya)..baru jek plan nak pusing2 tepeng waktu malam...huhuhu...tp takpe boleh balik awal sket...esoknya rumah jiran aku nak kenduri...oh ye sebelum balik kami plan mahu jalan2 zoo taiping...harap2 menjadi

*** sejuknya ekon dlm bilik meeting ni weiiii..~~~~

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!