Monday, April 18, 2011

ahhh....enaknya

kali ni entry nak citer pasal makanan. ade satu tempat tu kalo bekpes mmg aku suka pegi makan sana. namanya anjung stadium. terletak kat stadium darul makmur kuantan. kalo pg sini aku suka beno makan mee sup, mee bandung, atau mee hailam. kalo kuor bekpes lambat skit..dapatlah makan keli sambal..perkhhh...mmg meletup la ko...keli die rangup jek... sambal die pedas kaw-kaw...mmg menyelerakan...enakkk



aritu sempat lak aku snap gambo keli berlada nih...sekalik ngan kacang buncis goreng...mmg sedapppp....tak jemu-jemu aku makan ...ni blom lagik aku prmot mee sup ngan mee bandung...lagilah umppphhh....kedai mcm biasa je..tp makanan sedap dan murah. macam ni la bagus. kedai makcik ni pon sentiasa penuh. kalo pg sini kita bleh tgk selalu orang yang sama jek...bleh cam dah muka orang yang makan kat sini.

satu lagi aku suka beno pg beli kuih-kuih kat pasar kuantan. pasar ni stat kol 1tgh hari...tp dah ade kuih dah. mcm2 ade jual sini, kuih, nasik bungkus, sate, sata, otak2, laksa, mee macam2 lah. banyak pilihan. tp aritu aku pg beli tat terlur. ya ampunnnnn....sedapnya..selalu aku tgk jek tak rasa nak makan. sbb aku penah beli tat telur tp hanyir la telur tu. pehtu tobat aku tak makan tat telur..tp lepas kakak opis aku beli, aku pon suka sbb telur tak hanyir, tat pon lembut..sedap.




tat telur ni lawan plak ngan abc...mmg mantap lah. murah jek tat telur ni 3 bijik rm2 abc lak rm1.70 ok la lunch aku aritu...kenyang, murah, sedap dan mantap. tat telur ni aku mampu abihkan 1 jek...lain2 tu bawak balik..ehehehe...kenyang la dah sumbat abc skalik..

nnti kalo ade tempat makan sedap lagik kat kuantan ni aku kongsi ye..banyak tempat2 amakan best kat kuantan ni...


No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!