Friday, April 15, 2011

aku yang gila cityville

perkh...hebat betol penangan fb...bukan sbb bleh bersosial taw...sbb penuh dengan game. dulu-dulu ade gak member suh wat fb aku wat derk jek...tp lepas die kata boleh men game aku pon daftar la...aiseh sekalik melekat..pantang ade game best mesti melekat...selalunya game zynga la yang best.. dulu-dulu men game bodo-bodo jek..mcm puzzle ke hape tah..pehtu main kebun2 farmtown la, farmville la ape tah lg..pehtu layan mapia wars puleks... ngan main mapia wars la geng aku ramai...yelah kene la ramai mapia...tak mapia la kalo tade geng...1000+ gak la kawan aku kat fb sebab game2 neh...itu pon bukan kenal pon sbb men game je...mcm2 org ade kat fb aku neh. skang ni mapia wars dh selow..tp masih main lg..sbb aku sebok layan cityville...mmg game dalam fb ni berantu la...bleh buat org leka jek...

hah tgk ni bando aku yang padat mampat nih

aku geram tol ngan game ni...dulu nak beli tanah mmg la mahal..harga tanah akan naik setiap kali beli tanah. tp skang ni pakai population la plak..kan dah padat mampat town aku..ngan tade buffer zonenya.. set back (ceh dlm game pon nak ikut style town planner).


pehtu korang kene plak selesaikan goal yang dorang kasik..pas satu..satu goal korang kene completekan..ini pon boleh menimbulkan kemarahan terutamanya bila tak cukop tanah.


ade kebun gak nak supply bahan mentah kat bisnes korang


ni kawasan umah yang padat serta mampat...


bisnes district


kene gak ade community building

antara yang selalu buat aku geram main game ni kalo energy tak cukop..tp takpe bleh topap dengan melawat jiran tetangga...bila melawat jiran tolong kutip sewa dpt gak pitih.... pehtu ade la barang2 yang nak kene mintak ngan kawan2 kalo nak siapkan goal tu..takpon kalo zoning permit dah takde ke (buat beli tanah) atau building grant ke (nak wat bangunan). bese lah game2 mcm ni kene tolong menolong antara jiran tetangga. kat opis aku ade gak yang main..kalo nak apa2 ckp jek..kat umah aku plak adik aku pon gila gak cityville ni...die la ajo aku..aku lak ajo mr.J main sekalik...dr main poker tu baiklah main cityville..akaun pon tak kene hack...dok gitu mr.J...hahahahah

sesape ade fb tu blom lg men game ni try la main game ni...syokkk wooo..pehni kalo ade game baru gila lain la plak..adehhh...

2 comments:

  1. aku menyampah dgn rules baru nak expend city dah lah kena 40 zoning permit + population tambah seribu kenalah aku buat 8 acct baru semata2 nak kasi zoning permit ehehhe

    ReplyDelete
  2. hah..tulah pasal...tak pasal2 city aku padat jek.. nak tunggu zoning permit pon payah beno..

    ReplyDelete

aku menulis korang mengomen...!!!