Thursday, April 14, 2011

apakah misteri di sebalik Istana Billah nih..?

aku tertarik betol ngan istana billah ni...aku taw pasal ni pon sbb baca kosmo pg tadi yang pasal prebiu filem penunggu istana. aku kurang teruja sangat pasal filem tu, tapi aku lebih teruja nak taw pasal sejarah istana tu. aku dan meng gugel tapi info pasal istana tu takde lg setakat ni. dalam kosmo tu pon tak citer banyak...banyak pasal filem jek la... ni kang ade gak aku pg tgk ni kang citer ni. aku nak taw sangat2 pasal istana ni. dulu aku teringin nak pg casuarina, so aku dah dapat pg...skang ni aku tertarik pasal istana ni. dapat jenguk dari luar pon aku dah happy dah.




ok ni skit gambo yang aku amik dr pacit gugel. gambo istana billah ni..katanya senibinanya ikut style mandaling


trademark senibina mandaling ni sebab ade eight sided columns ni...

ahhh...aku mmg terpanggil2 jek pg sinik...tp takper try cari masa layan movie dulu. itupon kalo ade masa lah...

poster filem penunggu istana

*** napa aku tulis entry ni rasa berdebar2 jek...peh saspen sungguh

jumpa skit cita pasal istana billah ni...klik sini

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!