Thursday, May 19, 2011

bloglist solomolo - kini dibuka


ade satu lagik entry pasal blogslist dari incik solomolo....sapa nak join klik le kat tulisan bawah gambo incik solomolo tu

sebelum aku nak join ni mesti la aku belek-belek dulu kan belog beliau...mak tak terjah atau nak masuk bloglist sbb nak glemer hokeh...kene gak amik tau tuan punya belog...isinya.. jangan asik masuk jek...ye dok...?

ok...setelah membelek..menelek belog ini, bagi aku blog ini simple tetapi padat...kemas, teratur, warna belog tak sakit mata...mcm kaler terang benderang belog aku nih...selain itu terdapat keikhlasan beliau menulis disitu... tahniah incik solomolo...anda telah menjadi salah seorang sumber rujukan saya....

ok sesapa nak join..jangan lupa klik itu link hokehhh...!!!!!!!!

1 comment:

aku menulis korang mengomen...!!!