Friday, May 6, 2011

spam..spam...spam..!!!

korang penah dapat tak emel yang berbaur mencurigakan. emel aku mmg masuk spam terus. isk sejak-sejak ni banyak betol spam. sbb spam ni la yang buat ramai tertipu. rugi beriban-riban. kan kes naya tu...tp lagi naya kalo jadi keldai dadah....ngeriiiii...

kat spam aku ni dah mcm-mcm keluar, menang lotery lah...ade mintak bantuan lah..isk..nasib baik tak layan benda- benda macam ni..kalo layan agaknya mesti aku dah pinsan tiba-tiba menang loteri juta-juta...dalam pound sterling plak tu...peh...

antara emel spam yang aku dapat...






annoying sungguh benda-benda nih...huh...

3 comments:

  1. selalu dpt yg pesakit kanser nk bg duit 1 million usd. siap bila xde org reply, dia bole tukar ayat. 1st email cakap lg 2 bulan nk idup. pas dua bulan mebi xde yg respon, siap ada ayat "alhamdulillah,saya masih lg dipanjangkan umur sehingga skrg.." agak2 bole percaya ke??brrrr...

    ReplyDelete
  2. senangnya nak bagi duit...xde rezeki tergolek terus kelepap jatuh...hehehe...

    ramai pulak yg tertipu...kena fiki bebaik benda2 mcm ni..jgn nak cuba2...^^

    ReplyDelete
  3. baiklah jangan caya benda2 ginik....naya jek..tgk kat paper brapa ramai yang dah rugi..bukannya skit...tu pon ade lagik yang tertipu...adehhh

    ReplyDelete

aku menulis korang mengomen...!!!