Wednesday, November 30, 2011

diari hati boboy


ai..nama saya boboy
saya gemok dan berkaler oren
kalo mandi saya wangi kalo tak bau saya busok
saya juga suka makan..makan..dan makan
sbb tu saya gemok


saya bercita - cita nak jadi kasanova atau bahsa omputihnya playboy
tapi saya gegurl kat luar sana tak layan sama saya
apa kurangnya saya
saya gagah
saya kachak
kalo orang tengok saya semua nak mintak adopt saya
tapi tuan saya tak kasik
sbb tak dapat jadi kasanova saya jadi pedo plak
tapi tuan saya babab saya
terpaksa saya tunggu budak2 tu beso baru saya ngorat


saya juga amat garang nih
tak caya tengok mata saya
action beam....beeppp...beeppp
tuan saya selalu kena gigit atau cakar dengan saya
tapi kadang-kadang saya manja
kalo saya dah manja saya urut2 tuan saya
kalo saya gigit tuan saya maknanya sya tengah main ngan mereka
tapi gigi saya tajam
selalu kena babab kat kepala
jadi saya cakar plak tangan tuan saya
padan muka !


saya selalu diperkotak katikkan oleh tuan saya
selalu dipanggil gemok dan busuk
kadang-kadang nama saya boboy dah ditukar kepada babat
ye..saya sedar saya gemok
tapi saya kachak apa...
tengok apa dorang buat
dorang jadikan saya lebah plak
lepas tu panggil saya lebah gumuk
jadi saya merajuk
tapi tuan saya tak pujuk
die gelak-gelak sambil panggil
babat....

saya benci tuan saya...tapi apa boleh buat dorang yang kasik saya makan

yang ikhlas,
boboy

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!