Monday, November 21, 2011

misi mengelap habuk...!!!

oh lamanya tak bukak blog...sejak-sejak jadik makyong ni aku malas betol la...ade yang kata kalo malas-malas nak dapat baby boy....yakah....? tak kesah la anak aku kuor laki ke pompuan janji anak aku gittew...sbb jantina tak dapat nak dipastikan lagik..

lepas ni aku berazam at least menceceh sekali seminggu...10 patah perkataan pon takpe..ala-ala status fb gittew khennn...lagik 15minggu aku nak terberanak neh....Ya Allah takot plak aku...org kata sakit beranak neh...takpelah cubalah dulu...kalo ok lain kalik beranak lagik...wahaha...macam berak je plak kan...dahla aku ade masalah anemia nih...jenuh la aku nak menelan bayam hari-hari...risau plak aku risiko-risiko masa beranak nnti...harap-harap buat masa 15minggu ni aku dapat naikkan darah ke normal balik...aritu laki aku beli kerang...2 kali aku membuang T___T....takpelah janji next appoiment aku tak kene leter ngan nurse lagik...

ok lah cau cin cau...nnti kalo rajin aku menulih lagik...

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!