Thursday, January 19, 2012

cekodok basi


ni bukan nak cerita pasal aku termakan cekodok basi....dak aih...takkanlah taleh beza mana makanan elok mana makanan basi ye dok.

ni pasal citer dah basi la...pasai apa..pasai banjir. dua kali umah MIL aku banjir tapi ayor tak masuk umah. dia lalu-lalu manja je kat luor. tapi jenuh gaklah meredah. pepagi dah wat aksi lomentik gitu pergi dekat kete berpegangan tangan. auwwww...

yelah keta kene paking kat tepi jalan kalo idap berenang la kete aku dalam ayor...ni naik kat umah MIL aku jek sekeliling selamat. umah MIL aku tanah rendah sikit so kat kg laki aku ni insan terpilih je rumahnya banjir. ade ayor masuk umah ade yang tak.


ah..napak tak tiang tu...tu le umah ai...masih dalam pembinaan

skang banjirnya udah kering dong...tiada lagi aksi lomentik







sob...sob

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!