Wednesday, January 30, 2013

eh...!!

eh....baru aku teringat aku ade blog...blog walopon sendu akak tak kisah janji akak ade blog. gitcheww...!!!

kadang - kadang aku dok pikir napa aku berblog kalo sendu...takdak sapa amik tau..sedangkan tuan belog pun endah tak endah je dengan belog sendiri. tapi bila dipikirkan secara mendalam kenapa aku berbelog adalah kerana aku minat menulis. yup..aku ada menulis...tapi kat forum lah...bolehlah...dapat gak sambutan. 

satu lagi aku menulis belog sebab belog boleh dijadikan sebagai online diary gitchew...yelah..kot-kot ada peristiwa yang berlaku aku dah lupa..bila belek-belek belog...eh..eh...yelah baru teringat aku pernah bla...bla..bla...hah camtu..

so sebagai pembukaan blog sempena tahun 2013..aku akan cuba menulis sebanyak mungkin. mungkin bukan jadi tatapan ramai orang...jadi tatapan sendiri pun boleh...buat peringatan di kemudian hari.

bye bye cuols.......!!!!

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!