Tuesday, October 23, 2012

bila kita harapkan sesuatu lain tapi kenyataan tak begitu

aku pernah baca salah satu petua nak pikat laki kita.

ni bukan pasal penuhkan perut dia dengan makanan yang sedap-sedap. tapi dari segi pemakaian. kat sini aku bukan maksudkan pakai cantik-cantik macam nak pergi anugerah skrin ke hapa...bukan mekap macam ko nak pergi function ke hapa. jugak bukan nak komen pasal ko kat umah selekeh bau bawang bau kari. (oh..terasa).

kat sini aku pernah baca salah satu nak pikat suami...mungkin jugak sampai ke jinjang katil gitu....kita bini-bini kena kreatif untuk memikat suami. ok salah satu caranya adalah dengan memakai pakaian suami ko. contohnya...ko pakai kemeja kerja laki ko...kemeja saja...suor ko pepandai lah...nak pakai spentot ke...boxer ke...wink...wink...wink... yelah kemeja laki korang kan beso...mestilah labih ye dok ngan korang. itu bagi yang badan sedap2 petite gitu...kalo yang....hurrmmmm....errrr...

ok...aku tak pakai la kemeja laki aku...laki aku tak pegi keje ngan kemeja...dia keja buruh je...pakai t-shirt sudah...aku pon tak letih nak gosok 5 helai kemeja setiap minggu. mana nak gosok baju kurung aku lagik...ah letihlah...

bila laki ko tengok ko macam tu...haaaaaa...mesti dia tergoda kan....kan.....kan.....mak aih cantiknya bini aku ni...gebu rupanya kaki dia...takpon mesti laki ko puji...seksilah sayang pakai mcm ni...geram abang taw....kan...best tu...

tapi disebabkan laki aku takde kemeja...aku gi gali t-shirt mengandung aku yang labuh...dalam pakai boxer laki aku la...konon nak nampak seksi...dan mengharapkan pujian laki aku....

tapi taw apa dia cakap













" sayang.... kalo nak pinjam boxer...pakai yang lama punya yang getah dah loose...jangan amik yang baru...abihlah getah dia longgar"




hampehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..................................


oleh itu uols...lagik afdal kalo uols pakai kemeja laki uols dan beli boxer sendiri...kalo yang kat la senza tak muat gi carik kat giant...pasti ada yang sesuai buat korang....eh...aku...nanges....!!!!




diet.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!