Monday, October 15, 2012

perkara yang merisaukan aku dan mungkin jugak bagi korang

tajuk panjang...tapi intipati cerita ini penting.

cukop dua bulan berpantang bila aku masuk opis balik...semua dok puji...eh...eh...liera dah slim...

kembang-kembang bulu idung

tapi sekarang ianya tidak lagi...selepas tu selera aku mencanak-canak naik...dan ini amat merisaukan aku...risau tapi mulut asik mengunyah jek...

mak aku cakap normal pasal aku menysusu badan..tapi ianya tidak normal bagi aku... tak normal tapi mulut aku dok kunyah-kunyah makanan

semakin lama semakin mengembang dan ini menyebabkan aku bertambah risau...kunyahan semakin perlahan....

tapi nampak macam dah terlambat untuk risau T____T

aku nak makan pil yang boleh berak-berak tu tak bolehlah plak...aku tengah menyusu anak aku...karang dengan dia-dia sekalik cirit birit...haru

nak senaman....hurmmmmm....

diet....?

mungkin ini berkesan....

baju-baju yang bersaiz M hanya ngam ngan sahaja skang ni...abihlah segala lebihan tu tertonjol sini sana...

sangat tak senonoh.....

walo cemana sekalikpon...aku harus kurangkan lebihan lemak ni...tolonglah berikan aku kekuatan untuk menahan napsu makan


T_____________________________T

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!