Wednesday, January 19, 2011

ah..ah...tak tahan..!!!

oi tajuk...tak tahannnnn...ape yg ko tak tahan tu...??? hah korang ingt ape tak tahan. gatal bebeno ke aku nih..bukannn...bukannnn.. aku ni tak tahan la... ingtkan dah pulih dr ketagihan rupanya tak jugak. ingtkan dah insap..rupanya masih seperti dulu... apekahhhh... jangan salah paham bukan aku wat mende tak elok..mende elok lah...(bagi aku elok lah). mak aku pon dah penin nak nasihat mcm mane...ape leh buat dah hobi.

minggu lepas aku pg teman akak opis aku kekononnya die nak cari baju wat pg keje kat ecm. aku pon teman la.. tak sangka aku terjebak sama. ingtkan nak berjimat cermat. ok cek purse.. oh ade rm10 je...selamatttt... tapi kusangkakan panas smpai ke petang..tak dan pagi dah ujan. nape la kaki aku gatal sangat pg parkson..

tak tahan la aku. comel sangat. belek punya belek..terasa berdebar2, nnti kalo tak beli kang teringat-ingt...rindu..lalu dengan air liur meleleh aku kuorkan duit...pehtu..tadaaa....









my new bebeh

mmg la handbag ni biase jek..jenama pon biase jek unlimited exchange namanya..tp ade jugak la jenama, bukan beli kat kedai cikai2 beli kat parkson tu...ade diskaun 50%. aku mmg dah lama aim beg cengginih akhirnya aku berjaya jugak memilikinya. nak beli hok chanel mahal bebeno..takkan nak beli hok pelesu plak. tu menipu diri sendiri tu. memula aku nmpak kaler ijau la..target nak beli hok ijau tu..tp rupanya ade byk kaler, kaler itam ade merah ade, hok kaler aku beli ni pon ade...tp yg merah syang la takde reben. die ade byk design tp aku amik yg reben nih...nmpak kiut (beg..bukan aku taw). so tanpa rasa bersalah aku beli gak la beg nih. bukan bazir pun. aku pakai la. wat pg detim, pg kenduri, jalan2 tgk wayang. kang ade fungsi tu. takdelah aku ngusung beg itu la wat pg keje, itu la wat jalan,khennnn...






ok la ade dust beg lg tu. lama gak aku tak mmbeli handbag ni. last masa nak dekat raya aritu. pasni pong dapat gak handbag baru...sabo yek..tak lama jek lg... dah cop dah nak yg mana. takdok la smpai designer handbag. bukan org kaya pong. cukoplah yg bese2 jek.. beg aku yg byk2 dlm gobok pon aku dh agih2kan kepada mereka yg sepatotnya, sbb beg2 tu pon semua elok lg..aku jaga bebaik... huh pueh ati aku...


beg chanel idaman yg tak ku mampu beli T_T


1 comment:

  1. comeynye!!!!1beg ye,bukan kiku.hahahaha(jgn marah)..

    ReplyDelete

aku menulis korang mengomen...!!!