Tuesday, January 18, 2011

halwa telinga

korang mesti kadang2 kalo masa wat keje ke, msti dgr lagu kan. sama ada dr radio atau pon lagu2 yg korang donload dr intenet. ada jugak yg gemar dengan bacaan ayat2 suci bg menenangkan jiwa. 

kalo aku wat keje kat opis ni aku mesti dgr lagu peberet aku la.. kalo tensen2 pon nak kene ade lagu yg menaikkan semangat aku untuk wat keje sambil chilla...(ape ko ngarut ni bedah?) yelah lagu2 yg kalo ko dgr pehtu rasa ko happi kan... so inilah lagu saya masa kalo keje rase mcm nak cekik jek sesape yg ade kat sekeliling aku. (pada hal kak keje ko bukan tensen sgt pong). saje nak kongsi..ape salahnya khennnnn....!!!!!!!!


keong racun

video

syok woooo...layan dangdut sekali sekala...video penyanyi asal aku tarak...dpt hok ni pon oklah..kelako jugak budak 2 org neh...eh tp pebende keong tu...kalo ah keong tu taw la aku




*** sometime we need to pamper ourself

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!