Friday, January 21, 2011

si busok

sape yang busok tu ngaku cepat...ehehe..akak wangi ye baru mandi..bau dettol lagik. ni nak citer my bebeh yg berlambak-lambak kat umah tu..dah beso panjang dah deme nih. tp skang dah kurang, ade yg mati, ade yg dah kene kidnap, ade yg di yg dah di adopted. mari kita lihat sape yg keneeeeee....


tadaaaa.....

budak kecik ni ade mcm2 nama, rabbit la, montek la, jahat la, si gemok la. aku panggil die rabbit bukan ape die ni pesen kalo berjalan tu mcm melompat, mcm arnab. montek tu merujuk kepada gemok dan bulat. adik aku panggil die jahat sbb die ni kalo kene pegang mane leh dok diam...keje nak menggigit jek



payah beno nak amik gambo budak nih..tak reti nak dok diam


tengah menggaru



susah betol la nak amik gambo die ni..last2 aku tangkap die nak amik gambo..pon dok menggigit2..geram aku..tp budak kecit ni tak lama ngan kitaorg..ade org nak amik dah. kitaorg pon bg la..rumah aku ni dh byk sgt kucing..takot tak terjaga. biorlah org yg amik die ni jaga die elok2. kadang2 die ni manja jugak..panggil je nama die..menggedik la die... rindulah aku nnti kat si busok neh kalo tuan baru die ni amik die...nak bg ke tak...ahahaha

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!