Wednesday, March 2, 2011

kebetulan

dunia ni mmg kecik ke atau ini sudah ditentukan oleh Allah s.w.t....

last week akak jelly pegi kusus kaweng...oh...syok...(kira-kira hari...uhhhh....nak dekat dah). pg sensorang jek...ajak adik sampai skang borang kusus tak isik2, nak ajak mr.J awal2 die dah pg. takpelah i pg sorang....takde hal bukan tak biase....

sepatotnya dibuat kat dewan seminar paid Kuantan, tp dah ditukor ke dewan seminar Masjid Sultan Ahmad Shah 1 sbb dewan paid ade program lain...jangan memain kat masjid pon ade wifi okeh.

dalam dok terkulat2 tu berbasa basi lah dengan orang2 sebelah. bertegur sapa. tapi napa la berat beno mulut nak tnya nama, dok mana. tp elok jek sembang sesama, makan sesama, gelak2 sesama tp tulah berat plak mulut tu nak bertanya.

esoknya dok ngan org yang sama lg. sementara nak tunggu penceramah smpai dok la tnya org sebelah dr mana....jawabnya______. ohhhhhh...(panjang). riuh la aku xplain yg mr.J pon dok kawasan yang sama. budak tu tnya sape nama umah kat mana....sekalik ko hambiikkkkkk rupanya budak sebelah aku ni nak jd anak sedara aku jek T_T. oh kecitnya doniya. die tu tunang kepada anak sedara mr.J. so kiranya anak sedara ipar le...buleh gitu? majlisnya seminggu pas aku punya tarikh...terbaekkk...

wahhhhh...walopon dunia ni luas...dah kiranya kuantan ni pon luas...kalo aku kuor jalan2, adik pon kuor gak... takdenya nak berjumpa, terserempak kat mane2. tp yelah udah ditakdirkan oleh Allah s.w.t yang kami akan jumpa dan kenal.... oh yeah...aku paling suke bila die ckp...'eh tak nmpak pon akak mcm umur...tuuuuuttttttt....nmpak muda jek'....miahahahaha...kembang setaman. yelah wat masa ni ko akak2 la ngan aku...besok2 aku nak jadik makcik ko jek... 

tp pg kusus kaweng...mmg terbaek....ustaz2 mmg sporting...cerita semua melangkaui pemikiran aku...hahaha terkulat2 aku kat situ...tp best byk ilmu yang dpt...ade test pas kusus so dlm test tu akak salah 1 jek...perkhhh...terer...itu tanda2 isteri solehah tu....secara teorilah secara praktikalnya...errrr....

ok itulah saja...2 hari kusus kaweng dpt makan sodap, dpt ilmu, dan dpt anak sedara...marbeles la....

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!