Monday, April 25, 2011

aku yang super duper bizi




ye tolonglah caya...aku tak tipu...aku mmg tgh bizi....tgk2 kelendar...oh em gee..nak dekat dah...persiapan banyak lagik tak tercekau neh...nangis T_________T


sebenarnya bukan bizi ape pon...yelah bakal nak buat kenduri beso mstilah banyak keje kan...keje pon dah banyak agih2 kan adik beradik, keluarga, sedara mara. kita mmg takleh nak buat semua. masa ni lah kita nak pertolongan sedara mara, adik beradik, jiran tertangga. 

rumah dah cat baru, dah kemas sikit2..bilik pon minggu ni nak cat, perabot tak survey lagik, tunggu setel cat bilik kata abah. langsir pon mak sedara dah siapkan...doorgift dah beli skit2..cuma untuk tetamu belah lelaki jek nak kene buat...barang tak beli lagik...nangis lagik T___T, makanan ok...khemah ok..mak andam setel, dah test baju berat badan takleh naik sbb dah amik ukuran...(diet...diet)...owh satu lagik masalah...anak2 bulus aku nak letak mana...buatnya dorang terjun dalam kawah gulai tak pepsal jadik gulai kucing...seb bek jiran2 ok...byk yg nak tolong, mana2 brg yang penuh suh letak kat umah die jek...

hantaran...aiseh...hantaran untuk lelaki byk lgik tak setel...ok cuti hari buruh kita carik ye...sabo ye Mr.J tunggu gaji ye..ngeee...dah setel hantaran nnti nak pg carik bahan2 gubahan untuk hantaran...ni pon dah sub kat kakak opis...nnti carik brg hiasan jek ikut kreativiti akak tu...

uiiiii...lelah-lelah...byk keje nak buat dalam sebulan ni...org cakap bakal pengantin kalo boleh 2 minggu takleh wat keje berat-berat dah...hah...yelah tu...anak-anak bulus aku sape nak kasik makan sape nak ramas nasik ngan ikan...mak aku tak kowsernya...die lagik banyak keje...

kad pon nak agih2 dah kan...mana2 tak sempat tepek sajork dalam fb...jimat kos..setem mahal woo skang.....keje kat opis pon banyak..time ni la nak meeting, time ni la nak submission...

uiii penin...kalo ikut senarai ade banyak lagi...tp setakat ni alhamdulillah...semuanya berjalan lancar...harap2 la tak kelam kabut sangat...Ya Allah semoga semuanya berjalan lancar seperti yang di harapkan..aminnnn..

*** entry super duper bizi ditaip dengan sekalik penapasan....tak caya...mmg takleh caya 

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!