Monday, April 25, 2011

ustaz amirul bertunang...motip aku yang sedeh

uhuk..ashraf muslim a.k.a ostat amirul sudey bertunang....sedey taw akak...motiiippppp...yelah aka suka taw ostat amirul tu...(wink..wink).. bai de way tahniah aku ucapkan kan asharaf muslim semperna pertunangan beliau dengan tunang yang cantik dan manis Noor Dayana Hj. Lokman




gambor kredit forum.cari

baca kat paper..alahai....comey sangat couple ni (nih pujian ikhlas hokeh)...sangat cantik, sweet...semoga pasangan ni berkekalan dunia akhirat, dan semoga pusat rawatan islam ashraf muslim sukses hendaknya...

1 comment:

  1. tak sabar nak jumpa ustaz amitul kat mekah nanti...^__^

    ReplyDelete

aku menulis korang mengomen...!!!