Tuesday, May 10, 2011

abah pon neves jugak

tah jam brapa tepon aku berdering
tengok-tengok nomot opis abah
smlm abah keje shift malam
ade kapal
dengan mamai aku angkat tepon

oh..abah hanya nak diskas pasal doorgift yang die risau tak cukop
takot ade rusuhan plak (ni ayat tambahan saje)
lepas tu tanya apa lagik yang tak cukop
ape lagik yang perlu beli
bunga telur cukop ke tak
paper bag cukop ke tak
tempahan katering cukop ke tak

aku dapat jawab lebih kurang kerana lebih dikuasai perasaan mamai
ingatkan awal lagik
lepas letak telefon
tengok-tengok kol 2.21 pagi
owh abah....neves ke smpai tepon anakmu kol 2pagi

ingtkan aku ngan mama jek neves...
abah pon sama
selama ni berlagak kewl jek....

hehehehehe....
kantoi dah ke'macho'an abah

No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!