Wednesday, May 11, 2011

panas...panas...ujannnn....!!!!!


masuk je keje terus jek bukak blog nak hapdet...sungguh pekerja tak berdedikasi betol aku neh...takpelah wat masa ni keje tengah tak banyak...jadik kita ngadap blog dulu...nnti kalo takde masa...mau bersawang jek blog jelly nih

ari ni hujan yeay...lepas beberapa bulan cuaca agak panas terik...panas ting-ting...dalam satu hari tu brapa gelas air putih minum..kadang-kadang tak tahan amik jugaklah ais...konon la nak pantang ais tapi nan hado jugak...tp bukan selalu pong...

dari malam tadi hujan lebat disertai kilat yang memancar manja gittew...ok la tu..jangan yang jenis kilat sambar menyambar pehtu ngan bunyi guruhnya...saya takot T____T. tapi ujan pon bilik aku panas semacam jek..mana tak panas penuh ngan barang bilik aku tu...barang-barang untuk goodies bag nak bg masa kenduri nnti...penuh bilik...

tp alhamdulillah....hari ni hujan...sejuk skit bumi pahang ni...kalo tak membahang jek..syukur pada nikmat kurniaan Allah...tp harap-haraplah masa kenduri nnti cuaca baik...aminnnnn...

***sejuknyaaaaa....kan best kalo dapat tido T___T

3 comments:

  1. wah..wah..wah..gigih hapdet blog 2-3 menjak ni. bagus2.haha (cheq juga yg pemalas tahap babun nk hapdet blog.huwaaa)

    ReplyDelete
  2. beselah tengah rajin...nnti datang malas berabuk gak blog neh...ehehehe

    ReplyDelete

aku menulis korang mengomen...!!!