Monday, June 13, 2011

maharaja lawak


kat umah aku tade astro...umah mil aku pon takdok...aku penah suh abah aku masuk astro tp abah aku cakap tv1 sampai tv9 pon tak tertengok nak masok astro...erkkk...so umah aku tade astro tp aku tak kisah sangat.

tp pasal maharaja lawak ni mr.J selalu tgk kat kedai makan...dulu sblm kaweng die lepak ngan kawan-kawan die tgk maharaja lawak...aku pelik gak tak kena halau ke dok kedai orang lelama...tp nak wat cemana kedai saing-saing (kawan2) die jugak...dah kaweng pon sama, die sengih-sengih...ok bye nak tgk maharaja lawak...awak teman mak ok....ceh...

tp masa die balik tgk maharaja lawak die cakap buat kat kuantan so...aku pon tetibe tergedik-gedik rasa nak tgk plak...live gittew...berusaha aku tanya cemana nak amik pass tu semua. masa ari jumaat tu kawan opis aku balik dengan muka kecewa sbb tak dapat pass masuk...rupanya mr.J pon pg beratur nak amik pass...sama hampa...tp seb bek kawan die suh stenbai sbb kawan kpd kawan die fan jozan...apa lg semangat la akak bersiap-siap nak tengok...tp mr.J cakap jangan la berharap sangat takot tak dpt...kalo tak dpt tgk die ajak aku tgk wayang je...k.l gangster....

tp alhamdulillah rezeki...aku tak dapat tiket fan jozan sbb mmber mr.J yg lain dah sambar dulu...kitaorg terlewat...tiket fan pon dah abih...kitaorg dpt pass yang mmber mr.J punya...ok lah tu...jnji dapat tgk...aku pon dok agak belakang...masuk tu lebih kurang 10minit pintu nak tutup...apa yang aku dgr siap ade yg mengamuk sbb tak dpt masuk...yelah beratur panjang nak amik pass sekalik pegi tak dapat masuk. 1st time woooo akak tgk rancangan live gitu masuk tibi...sure jakun jap...

tp best...mmg terhibur...lawak-lawak jozan,sepah ngan nabil mmg terbaek...sakit perut aku...sakit tekak bersorak...mmg enjoy la jugak...tade gambo lak amik sbb dok jauh sangat..aku bawak camera cikai jek...tp best la wife mmber mr.J dapat dok sblh ozlyn lagik wife johan....jeles mak...T__________T

ok apa-apa pon aku suka bang bil jugak....lawak die mmg menjadi....welkam back bang bil...jozan....sangat best...calon juara...mmg lawak abih...

so totally...aku sangat terhibur...mr.J pon kata tak sia-sia dtg sbb lawak mmg best...sbb dh 2 minggu katanya kecewa sbb lawak kurang menjadi...bang bil...wa sokong lu bro....jeling mr.J


No comments:

Post a Comment

aku menulis korang mengomen...!!!