Thursday, June 9, 2011

saat bergelar isteri

berikut ade beberapa foto yang aku dapat dari kamera sahabat handai semasa hari pernikahan aku..(ayat semakin skema akibat dripada larangan menggunakan bahasa terlarang...motepppp sangat). gambo tak dpt lagi dari official photographer....tak sabar saya nak tgk...ari nikah aku pakai baju putih...ketat T____T sbb pakai inner...kalo tak pakai nnti nmpak orat...sbb baju jarang....

masuk-masuk jek surau nmpak mr.J dari belakang....jeling - jeling jugak kot-kot die pandang....oiii..tak pandang pon...neves ke hapa tu...kecik taw ati aku...seb bek lepas tu ade jeling skit2...seb bek nmpak kacak (bodek skit...nnti jangan lupa belanja abc) dengan baju melayu siap bersamping dan songkok...suasana agak panas...mybe neves, tunggu wali hakim lambat pulok...lglah akak neves....tp semuanya selamat. dengan sekali lafaz saya sudah menjadi isteri kepada mr.J..abah pass kat wali hakim a.k.a kadi untuk nikahkan saya...syukur alhamdulillah


salam abah mertua..lepas nikah ke sebelum aku pon tataw
owh abah...selipar tu jugak sedap abah pakai


sabo tunggu wali hakim/kadi datang


terlebih gembira lak


saat akad dilafazkan


sah sudah saya menjadi isteri kepada kekasih hati saya



syukur semuanya berjalan lancar..semoga hubungan kami kekal
didunia dan akhirat


adik-adik perempuan aku...mana tah adik jantan aku pegi
salah sorang ter'emo nanges masa akad nikah aku...



masa ni nenek aku tgh melatah...sian orang tua ni penat sbb asik kene usik jek


selesai sudah majlisnya...


 outdoor...lain-lain tgu cameraman

tulah saje gambo masa hari pernikahan aku. gambor full tarak lagi ye...tunggu photographer. ni pon pakai camera sepupu aku ngan mmber mr.J..adelah jugak untuk wat jamu mata sambil senyum sensorang...ehehehe...

kami kenal tak lama....cukop setahun kenal hati budi masing-masing kami mengikat tali pertunangan selama enam bulan...dan alhamdulillah akhirnya kami sudah bergelar suami dan isteri. semoga hubungan kami kekal ke akhir hayat dan hingga ke syurga gittewwww....

2 comments:

  1. Alhamdulillah...amin.. semoga jelly sentiasa berbahagia hingga ke akhir hayat...

    sungguh cantik dan segak pengantin itu....^^

    ReplyDelete

aku menulis korang mengomen...!!!